Sunday 17 June 2012

Review : Biore Facial wipes



Assalamualaikum

Ok, harini aku nak share something. yang aku guna sejak meningkat dewasa nie kan. Dulu, awal-awal remaja, mana aku amek kesah sangat bende-bende camni. Sekarang, dah rasa besar sikit, siboklah nak try itu, nak try ini. Lagipon, orang kate bila awal 20an nih, penuaan akan berlaku. So, kena lah buat perjagaan kenn. Tapi apa-apa pon, sebelom beli aku akan survey dulu sampai puas hati. taknak lahh jadi bahan eksperimen pulak kann..Biar orang lain je wat eksperimen dulu. wakaka..Aku nak pakai produk-produk yang selamat dan suci je..hohoho!!..



Biore Cleansing Oil- in cotton wipes






Fungsi cotton wipes nie ialah untuk bersihkan muka kita dari bahan-bahan mekap. Yelah, macam-macam bende kita tepek kat muka, foundation lah, eyeshadow la and macam-macam krim bagai..Korang ingat takat cuci muka dengan cleanser, boleh hilang ke? Sebab tulah kulit muka senang nak dapat jerawat, sebab muka tak cuci dengan betoll.kan?



About facial wipes :



- Alcohol free / bebas alkohol

- Tidak berminyak

- Ideal for eye area, face & neck

- Sesuai untuk semua jenis kulit

- Instantly removes all traces of makeup, even waterproof mascara!
( Sape yang suka pakai eyeliner jenis waterproof, senang nak remove guna cotton wipes nih)

- Made from 100% natural fiber


No comments:

Post a Comment